New Moon.

Dagen har spenderats i Skärholmen och sollentuna centrum!
I jakt efter mina skor, dem i skärholmen var sönder men i
sollentuna fanns dem, tur att jag har en så snäll mamma som körde
runt på mig!! Hittade en hel del annat också såklart, men sånt hör
till. bjuderpå en bild på skorna bara för att Ellinor är så nyfiken!
Nu ska jag avnjuta en kanon middag, bestående av Oxfile, pressad
potatis, sallad och rödvinssås. Jag vet bara en man som kan laga
god mat och det är min pappa, jag måste lära min man..
Ikväll sitter jag bänkad framför New Moon, utan något gott. nya
löften som sagt! Imorgon väntar jobbet igen!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Guuuud!! Vad snygga dom var. Vilken pingla du blir nu Bella :P

2010-01-04 @ 18:04:53
URL: http://ellinorfrom.blogg.se/
Postat av: thess, 17 år och mamma

snygga stövlar! duktigt med nya tag, det kör jag här hemma med men fasiken vad svårt det ääääääär.

2010-01-08 @ 22:50:07
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0