you go so wrong.

Det finns så många frågor, men alltför några svar.
Det gör ont samtidigt som jag kan skratta åt det.
Det känns svårt, samtidigt som det känns lätt.
Jag vet inte vilka val som måste göras, bara att ni gjort
era och att jag inte tänker stå tillbaka och låtsas vara
någon jag inte vill vara, för att ni valt helt fel. vilket ni
börjat inse.. Jag skäms inuti, för hur fel det kan gå för
människor, människor man trodde var ens vänner.
en nära person, att luta huvudet emot, någon man
berättade allt för. Det känns hårt att säga, och svårt.
men ni är så körda, för fler än bara mig. think of that.

nämnde ju eventuella vinter bilder, men har inte hunnit fixa dem &
har ingen lust heller för den delen.. väntar på ett samtal från Mikey.
hon är och tatuerar sig, wii. ska bli så kul o se.. sen är det käk,
och sen väntar ett Spinning pass! LADDAD. Imorgon är det jobb som
gäller, ska försöka hinna lämna en present till Inez & Otis.. kan inte
motstå att köpa vissa saker. och sen väntar ju JOEL KINNAMAN.
min kära man, ( försök inte ta honom) jag älskade honom redan
i Tjenare Kungen så det så.. Snabba Cash helt enkelt. tror den här
filmen slår min " vänt, pirr i kroppen känsla" faktiskt.. vi får se om
den håller sina förväntningar.


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

hoppas du haft en bra dag =)

2010-01-14 @ 20:20:58
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0