Allt är perfekt!

Jag trivs som fisken i vattnet i vår lägenhet för tillfället,  ska lägga in bilder på hur det ser
ut nu när jag tagit kort, har nämligen ändrat lite och det blev fantastico! Hur som helst så
blir det ännu en lugn kväll, kan behövas efter drickande sen i söndags.. fy skäms men  så
kan det vara, i torsdags var vi och käkade på trädgården, lyssnade till ljuva toner från min
bästa vän johan och jalle.. Spydde upp hela kvällens goda middag under natten, men mådde
som en kung dagen efter.. Var på Elmsta natta, tog det lungt på kvällen och idag blir det middag
hos mamma och pappa och imorgon en sväng till Ikea igen! Någon som vet vad man kan göra
mot damm? Nu har vi storstädat precis alla ytor som går att städa, men efter crika 2 timmar är
det lika dammigt igen.. börjar fundera på om något inte står rätt till. Men skit i damm jag kan
inte fatta att det redan är 1 Augusti imorgon.. hur sjukt? jävligt sjukt.. men jag sér fran emot
hösten, det måste jag faktiskt säga att jag gör.

























Kommentarer
Postat av: mickis

Åh vad fint det blev när lampan kom upp! Vi måste boka in en Bella&Mickis dag snart tycker jag. Middag, vin & snack! Låter det som en bra plan? :)

2010-07-31 @ 15:56:15
Postat av: Sofie

Gu vilken härligt snygg grå kofta du hade där :) vart har du köpt den? :)

2010-08-01 @ 11:47:28
URL: http://somaka.blogg.se/
Postat av: Rövarmamman♥Gravid igen

Härliga bilder:) Å Grattis till frisöryrket, vad härligt- vart vill du jobba någonstans? Ta hand om dig!Varm kram

2010-08-02 @ 11:08:03
URL: http://roxenmo.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0