Alors on dance!!

Ja dålig uppdatering men har haft fullt upp med studentpresenter, andra
presenter. shopping, barnvakt, klippningar, jobbjobbjobb och lugn..
Men nu så, idag har jag passat otis, gått lång promenad och sovit, sen
åkte jag hem fab ocdh jag åt tacos och fixade äntligen till på balkongen
ska bara köpa lyktor nu, sen så.. Nu ska jag bara ta det lungt, imorgon
tar emma studenten, massa andr vänner också men hinner bara med
hennes eftersom jag ska åka till stan halv 12 & kommer hem 6.. och
johan ska jag förbi också.. på lördag jobbar jag sen ska vi fira mamma.
sen jobb på söndagockså.. life is on.


















Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint det vart på balkongen, kram Mamma

2010-06-10 @ 22:39:52

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0