Studenten 2010

Jag vet inte vart jag ska börja eller hur jag ska kunna förmedla alla känslor
som studenten innehöll, gråt, skratt, svett, öl, skumpa, osv.. Jag kän inte med
andra ord än " världens bästa dag" sammanfatta min student.. det var galedt
och efter ungefär 15 minuter på flaket av 2.45 tim. så sket man fullständigt i
att man blev dränkt i öl, på bilen på väg hem fastnade jag i sätet pga av allt
kladd.. kvällen blev kanske inte som jag tänkt men dagen gjorde allt så jävla
glad.. kan inte förstå, kanske försöker berätta lite bättre om alla känslor sen..
JAG VILL IAF TACKA ALLA MINA KÄRA KLASSKAMRATER, FÖR ATT NI ÄR  BÄST
OCH FÖR ATT VÅRAN DAG BLEV HELT UNDERBAR. och tack för alla FINA PRESENTER
jag är så förbannatg lycklig.. visar bilder på det mesta här nere.
































Tar så lång tid o ladda upp här, alla bilder finns på fb.. men här kommer presenternal














Kommentarer
Postat av: Petra

Åh om 1 år är det min tur:D

2010-06-08 @ 23:43:39
URL: http://mittlivminblogg.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0