your lips like sugar.

Gårdagens roadtrip gick kanoners, känns som jag inte gjorde annat än att köra
bil igår.. men nu hittar jag fan hyffsat bra till olika ställen, sen åkte vi och gjorde
ögonbryn och ögonfransar, jag och mamma.. sen åkte jag och mikaela till norrtälje
och sen kom mamma, vi åt och sen handlade vi mat till studentne o hem hit.. sen hade
vi en mysig kväll emma kom även på kvällen, vi tänkte gå ut och ta ett glas vinmen
valde att sitta hemma bara, jätte mys.. imorse fixade vi mitt hår, det är så jävla långt
sjukt, och allt är iaf underbart.. men clipsen gjorde att mössan blev TRÅNG, fick
huivudvärk på en gång, men för öva mig så det går över.. sen gick vi på stan en sväng
och nu har jag ätit lunch och skulle vilja visa bilder på håret och mina nyainköp men
den lilla kameran har pappa och den behöver jag för att få in bilderna tyvär.. men
jag lovar kommer imorgon om jag hinner hem.. för då ska jag göra naglar, vi åker
halv elva och kommer kanske hem halv 7? herregud.. menmen.. Nu ska jag städa..
inte kul, men behövligt.. puss på er.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0