Dagens.

Jag har varit i skolan, målat klart min tavla & åkt till rimbo för fika med emma.
och lillebror, han dök upp där så bjöd han på lite fika.. Nu är jag hemma har ordnat
med fakturan från ABC så pengarna sätts in på mitt konto och ska snart ut och gå.
Och min sista förstorning kom idag, lycklig!! JUSTE VÅRA MÖSSOR HAR KOMMIT
jag har bara inte hunnit fått den, ska få den imorgon.. galet nära nu.
och om mindre än 2 veckor äger den första studentskivan rum.. rätt nice. Vet inte vad
jag ska vara än bara, tur att jag vet vad jag och fab ska vara på min egen iaf.

Ikväll blir det träning och imorgon till skolan, ska försöka smita lite tidigare så jag
hinner in till norrtälje till 3 så jag kan flja med direkt till lägenheten, sen ska jag
ringa och beställa tapeterna och sen ska iv börja måla, riva och spackla.. hel kul.
Nej en promenad nu, jag klagar inte på det underbara vädret.. i love it.
Såhär års glömmer man sin tatuering, längtar tills sandalerna får tas på..
funderar även på att göra min nästa nästa månad.. så sugen.





                          Blazer -  B.YOUNG MERY BLAZER från NELLY.COM 699 kronor
Leggins- ATT leggins från Åhlens 199 kronor.
Ribbat linne - H&M 69.50 kronor.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0