du var mitt allt, du var hela min värld.

Det är inte meningen att jag ska skriva om allt dåligt, det hör inte hit egenligen..
men det känns så himla bra att bara få uttrycka sig en aning.. allting är totalt
upp och ner nu och kommer inte nämna mycket alls om vad som hänt förns
jag gått igenom det själv och klarat av det.. det kan bli svårt.

Idag har jag varit på IKEA med familjen, köpt en massa saker och sen varit i
lägenhten.. Nu sitter jag i min ensamhet och avnjuter kvällens " middag" 
Heta Räkor med sparris och ugnsrostat bröd tilllsammans med ett glas Rosé.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tänk på att det är en STOR omställning och en ganska jobbig separation att flytta... Men allt blir bättre:) Hoppas helgen blir toppen



Kram

2010-03-13 @ 21:56:57
URL: http://missclefberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Håller med Linda, kloka ord! Och försök att inte göra det svårare än vad det är. Man ska inte tänka och fundera och analysera sönder allt jämt. Men det är såklart lättare sagt än gjort, och det kräver mycket träning!

2010-03-14 @ 23:33:14

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0