Lägenheten.

Åkte till skolan vid åtta imorse, hade Religon såg en skit jobbig film men
väldigt bra i en timme.. fick tillbaka proven och jag säger baralycka..
jag behöver inte komma tillbaka på sommarlovet & göra prov.. weho.
Sen käkade jag lunch med mickan, efterlängtade mickan.. sen smet jag
iväg och åkte till Norrtälje träffade Mikaela så pratade lite med henne och
sen så gick jag till Friskis och bytte mina korta capri till dem nya långa.
så jävla snygga,  sen åkte vi till jysk och sen till lägenheten.. är så mycket
mer än vad vi trott som ska göras, tar sån tid.. men köksluckorna får bli
ett senare skede, inte världsviktigt precis. Men idag medans fabian åkte
på match hann vi måla panelen en gång, jag målade vitrinskåpet en gång,
och golvlister en gång, sen hann vi även riva lite tapet.. så vi får se hur långt
vi hinner komma efter helgen, blir nog en hel del dålig uppdatering, men jag
är ledsen, ska bjuda på före och efter bilder sen, promise! :)

Lägenheten är åtiminstonde vår (Fabians) nu och vi kommer flytta inom snar
framtid, förhoppningsvis till nästa helg.. har precis kollat på andra avenyn, nu
pendlar jag mellan Grey's & Fuskbyggarna, alla mina favvo program går samtdigt
vad har jag gjort för att förtjäna det? Ska kolla på lite byråer nu.. tråkigt.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0