wicked.

Varför vaknar jag alltid innan åtta när jag har sovmorgon? lite irriterande.
Kan inte mer än annat hålla med många som blev väldigt sura på melodifestivalen.
Väldigt fel låt som vann och kommer säkert gå skit långt i eurovision.. lycka till.
Ska snart gå o väcka mamma och senska vi vidare till lägenheten, sista målningen
idag och förhoppningsvis lägger vi även golv.. och på tisdag ska vi tapetsera
jag och pappa, hoppas hoppas hoppas vi hinner tills dess med allt. VILL IN.
Nej efter lägenheten jobbar jag hela kvällen, så vi hörs tonight..

helt plötsligt äger jag fyra nya vårjackor.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Gud vilken snygg jacka! Vart hittar man en sån?

2010-03-14 @ 10:19:54
URL: http://ellinorfrom.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0