you make me feel

Igår blev vi FÄRDIGA! bara golvet kvar men det är fabians jobb, skulle åkt in
tidigt idag och städat men har inte haft en enda sovmorgon på så länge så om
jag hinner efter att min grillade baguette anländer åker jag in, ska ju nämligen
till Wallmans ikväll och se på " teater" bussen går kvart över sex här ifrån om
jag minns rätt.. I HELGEN SKA VI VARA INNE, jag bara säger det. ska även hinna
en sväng till Ikea, byta och dona.. herregud. Dessutom dog min dator imorse, jag
blir galen!! Ska plocka i sär och mecka lite sen, men vilken tid finns till det? no one.
Nej håller tummarna för att mitt paket kommer idag, gardiner och sängkläder & såklart
lite annat till mig. För mycket att göra & för lite tid. går det ihop då? JA.

Håll ut ska visa bilder när allt är på sin plats!!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0