And I wonder if I ever cross your mind.

It's a quarter after one, I'm a little drunk, And I need you now.
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now.
And I don't know how I can do without, I just need you now.

Världens finaste låt.. och jag känner mig på banan igen, trotts
en massa som jag igentligen måste ta tag i, och jag är ledsen..
för att nära och kära är ledsna, och vet ni vad.. helt plötsligt skiter
jag i allt tråkigt, jag som alltid varit nergrävd i precis allt, jag skiter
idet.. för jag har bara så jävla bra saker att se fram emot, ni anar
inte.. studenten gör en förbannat jävla stressad, men även förbannat
jävla glad.. Nu har jag diskat sjukt mycket disk, gjort fint i våra 2
stora garderober, och bakat.. nu jävlar är det faktiskt SHfruar.

Imorgon är jag ledig, men ska klippa en hel del och träna..skulle
vara så skönt o bara få vara helt ledig, en hel dag.. HELGEN ÄR
FULLSPÄCKAD.. hur ska jag hinna.. ingen bild på min blomgrupp..
ska försöka sen, haha.  & nu är studentklänningen bestämd.. puh.

Har äntligen köpt mig reflexskärmar blev vit&silver, hoppas att dom
kommer i veckan så jag får testa dem.. nu fattas bara min nya kamera..


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0