busungar.

Har varit på ryggutbildning, väldigt givande och bra.. har lagat min potatissallad och
kassler och egen tzatsiki.. smarrigt värre!! Nu ska jag bara ta det lungt & sen så ska
jag och mikaela ut och traska.. beach 10.. vi får se.. Ska gratta mitt lilla busfrös som
redan är alldeles för gammal, 6 månader och kan krypa och vill redan börja gå..
bebis plutt.. ska nog ta mig till dom imorgon med en present jag köpt, favvo ungar..
dessutom är jag grymt sugen på att få hoppa studdsmatta med inez. ska messa fia o fråga
om dom har tid med mig, efter mamma jympan såklart.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Yes beach2010 närmar sig med stormsteg och vi måste lägga in en högre växel ;) Men jag är sugen på att se hur den andra bakgrunden du hittade ser ut på min blogg. Ta och fixa det någon dag? Men jag såg att ditt schema ser fullbokat ut. Hör av dig när du kan :) PUSS

2010-05-18 @ 15:10:55
URL: http://westerlundmikaela.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0