Jag stannar, men allt annat fortsätter att snurra.

Grattis kära mor på morsdag, hon ska snart få sina presenter.. vi ska
äta lunch hela familjen i det underbara jävla vädret, håll i det här nu gud..
eller nån! sen vid 1 åker jag till jobbet, jobbar till 9 sen hem och fixa inför
morgondagens picknick i skokloster, förberede bilen och GPSen.. haha
kuligt.. och mysigt, på kvällen ska mamma och jag fixa ögonfransar och bryn.
och sen handla inför studenten, tror mikey åker med hem till norrtälje och
dricker vin på kvällen, hoppashoppas!! Nu ska jag ägna mig åt sånt som gör
mig glad, istället för allt som gör mig ledsen!! Läggerin bilder från igår ikväll. pöss.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0