lila.

Igår somnade jag tidigt, eftet två briska & smörgåstårta som förövrigt smakade
underbart.. min käft hatar mig igen, har klarat mig fri sen Alanya? kan det verkligen
stämma? lång tid åtminstonde, eftersom jag inte minns. måste fått någon smäll
i fredags för var då det började, nu finns det 7 äckel blåsor, spräckta under övre läppen
som jag ser, så smärtan är förjävlig.. därför kunde jag inte ta mig till Goldwell idag
får se om jag orka pallra mig till bilden imorgon.. sitter och fixar med mina inbjudningar..
mycket o göra, imorgon ska dem skickas, har 3 adresser kvar att hitta, ganska duktig som
hittat 25 helt själv.. Insåg precis att jag måste gilla LILA, med tanke på min senaste
internettshopping
.. humpf. vill ner på stan, har lite o fixa med inför fabians present..
och så vill jag till jysk och köpa dynor.. mycket man vill göra men inte orkar.. vädret är ju great.

på onsdag är det skiva.. herregud, om 32 dagar tar vi STUDENTEN.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0