Luke Perry.

Har idag varit ute och gått med Mikaela, behövligt.. fick i mig en massa ny energi..
även om det inte hjälpte blåsorna.. sen har jag ätit god lunch, wok.. och sen bakat
rulltårta.. fick precis ett samtal och nu är jag lite klokare.. vill ha svar snarast!!!
Ikväll ska  vi äta ugnsgrillad kycklingfile med potatissallad.. mumma.. tänker nog
lyxa till det med en cider!! får man det så här en måndag? ska baka choklad cookies
också.. nu om jag orkar.. satt precis och kollade på Bevery hills.. tänk att man fort.
är tok nere i den här sexiga saken, som förövrigt är på tok för gammal nu.. herregud.

Jag kan fortfarande inte fatta att jag tar studenten nästa vecka.. det är helt ofattbart.
Emma messade idag, hon ville bli brun innan studenten så nu vankas det sola..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ojdå, jag är verkligen vimmsig :P Tur att jag har dig som håller koll på mig ;) <3

2010-05-24 @ 21:28:02

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0