SKIVA.

Igår städade jag hela lägenheten, tog grymt lång tid men blev super fint också..
Funderar på att ta mig en sväng igenom garderoben, känns halv kul men skulle
behövas.. idag sov jag länge, fy på mig.. men behövde nog ta igen den förlorade
sömnen sen igårnatt.. igår kväll gick jag och Mikaela lånh promenad, fettförbränning
supermysig slinga hittade vi, på måndag blir det en ny.. Nu ska jag börja fixa mig
lite efter disken, sen ska jag ner på stan med mamma o bror.. får se om fab
följer med, men tanken är ju att handla lite åt honom också.. Ikväll är det derby..
rimbo - rånäs.. ska bli kul, får se om vi äter hemma eller om vi grillar hemma i
rånäs.. bilder från i onsdags..


























poängtera vår underbara utsikt under hela vår middag och fest.. galet.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej :) jag såg att en tjej blev klassens frågetecken, vad blev du?

2010-05-09 @ 11:50:39
URL: http://rebeccaoscarsson.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0