summer.

Idag åkte jag ner på stan en sväng efter att jag fått tankat bilen av fab.. min lilla
fab.. behövligt är pank! Sen till faster och busade med mina favvos.. lägger in bilder
när jag kommer hem igen, torsdag troligtvis.. sen har jag njutit av att springa barfota
på vår gräsmatta och jonglera med boll.. älskar det!! Mina fötter är gröna och det
gör mig bara lycklig.. dessutom låg det 2 snygga bikinis i brevlådan idag.. och dem satt
som en smäck! tackar för det.. däremot så var skojortan alldeles för stor.. så den får mamma.
Imorgon ska vi till uppsala, utan pengar menmen något litet kanske jag kan få med hem.
ska ju kunna betala mat också, måste börja skärpa mig lite.. men nu läggs faktiskt
mest pengar på heminredning så de så... och på kvällen så jobbar jag..
Nej ska väl byta om, cirkelfys står på schemat! Pusspå er.




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0