tanken som räknas.. ändå

Jag är skit pigg, hur kan det komma sig då jag steg upp 6.00..
har iaf jobbat hela dagen, sen hem till faster för god middag och
roliga tävlingar, hela släkten och nytt. super trevligt, agerade chaffis och
nu ska jag se en skräckis helt i min ensamhet, jag borde inte uttrycka mig..
men jag orkar inte ljuga eller hålla saker inom mig längre, för mitt i allt
lyckligt, som att det är 5 dagar kvar till studenten, att det just nu ser ut som
solen kommer skina på oss, som att jag har bästa människor omkring mig..
saker som dessa så borde väl allt vara is in ordning, nej.. jag tror jag har
kommit till en punkt, en punkt som egentligen är nästintill förbjuden att göra
när man sitter i min sitts, saker som man helt enkelt inte ens ska tänka..
men vad gör man då? om man har tröttnat, vad gör man om man inte känner
på samma sätt som man gjorde förut.. jag trodde nog att mönster bildades
för att inte brytas, men vi har nog alla lärt oss att det faktiskt är tvärtom..
någon gång, någonstans måste dessa mönster brytas, jag säger inte att dom
ska splittras, men kanske förändras.. till det bättre. det är vad jag tänker
göra.. nu ska jag ensam som jag är, som sagt se en skräckis.. laddar hårt.
länge sen jag fick se en sådan.. jag känner mig fri, och lycklig samtdigt som
jag känner mig oerhört ensam och jag ska inte säga sårad, jag säger ledsen.

Imorgon är det Morsdag, mamma ska få presenter såklart & sen så jobbar jag
13.00-21.00 kuligt värre.. menmen behövliga pengar, måste hitta någon som kan
ta ett pass åt mig också, hoppas på turen.. Måste även säga att vinnaren Tyskland
var grym, så jävla chockad över det.. och så jävla glad över det.. även om miitt
nya ögongodis inte kom så långt.. tanken som räknas.. ändå.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0