day in and day out.

Sjukt lugn dag & kväll på jobbet.. var klar åtta slutade egentligen 9.. sen åkte jag hem
sendirekt tillbaka til rimbotyp för att hämta mamma, hon hade bestämt sig för att cykla
inte så smart kanske, sen hem åt lite. sen gick jag ut och gick med jimpan, fick med oss
2 nya buketter med liljekonvaljer, dem gamla har slutat dofta.. märks det att det är mina
favvo blommor? hursomhelst, nu sitter jag här.. läser in kartan inför morgondagen, första
stoppet blir i rimbo för att hämta Sofie, sen Märsta för att hämta Mikaela, sen Sigtuna för
att hämta Jasmine, sen så sista stoppet Skokloster.. GPS följer med, men jasmine lovade
att hon hittade och kunde visa vägen i gentjänst att hon fick åka med.. blir dyr soppa för
mig.. hmm.. nej nu får ni lite bilder av mig..

Lördag:












Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0