vill, kan, klarar det.

Idag har vi besökt en synagoga.. kan inte hjälpa det men alla religsöa byggnader
är bland det vackraste som finns.. sen slutade vi, shoppade lite med micki.. sen
åkte vi till skolan, åt och sen så färgade hon mitt hår jag hennes och så fixade jag
ett IG till G brabrabra.. sen så åkte jag hem, åkte direkt till farfar och klippte honom
tur som jag har så är jag alltid rik när jag går där ifrån!! sen åkte v direkt till ip..
Rånäs-Knutby 1-0 svinbra.. sen hem klippte pappa, har grym huvhudvärk då jag
fick kisa under hela matchen.. så nu  ska jag faktiskt sova.. behövkigt eftersom
jag somnade kvart i 4 inatt.. imorgon ska jag hem hit igen, klippa jim och hämta
bilen.. på fredag skulle jag jobbat! Men var snäll och gav Catta ett pass. kände även
att jag jobbat så sjukt mycket, behövde lite free time.. Inga bilder idag, tråkgit jag vet..
kan däremot berätta att jag kapat av mitt hår, det är fan SHORT.. men på studenten
ska det vara långt, köpte hår idag och det är på pricken samma färg.. får se hur det
blir.. ska sys lite bara.. puss på er..


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0