Visst känns det fint att va vid liv? en dag till.

Igår vaknade jag vid cirka halv tio, hade ett sms från Ingrid som löd :
hej pullan, vi jobbar tillsammans ikväll.. hinner du klippa mig innan?
wtf.. hade helt glömt att jag jobbade, hade planerat grillning hemma
menmen, hade världens bästa kväll som vanligt med Ingrid, fan vi
borde som vi sa, köpa en fet villa och bo där med vår barnodling.. fan.
Sen idag åkte vi till Närtuna och firade thereze som fyller 20 på tisdag..
sen åkte jag och jobbade och herregud är ett bra ordval.. det räcker.
kom hem, och så ordnade jag räkmackor till oss och nu ska vi välsova..
jag har sovis iaf,, hihi lyllos.. Ska visa vilken fin blomgrupp jag gjort i
ett hjärta.. så himla fint, ska lägga upp bilder imorgon om jag hinner..


Dagens outfit, tänk om man ändå slapp ha en tröja till det här..  bu.
Jag är totalt nergrävd i grymma låtar, älskar älskar älskar.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: haha, otippat att du fick den ;)

2010-05-10 @ 07:27:58
URL: http://rebeccaoscarsson.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0