1 November.

Ja, det blir långa mellanrum men jag har inte tid.. I fredags var det Johnossi, tränade
pådagen med carolina tog en vända på stan & lagade middag.. sen kom det 3
taggade brudar hit, drack och hade trevligt och begav oss sen upp till mobet..
Kvällen var grym på alla vis, även om slutet inte blev så jätte bra.. På lördagen
låg jag död i soffan, åkte sen iväg och jobbade, och igår jobbade jag och på kvällen
käkade vi mat med basse och carolina och sen gick jag och min man och såg på
Himlen är oskyldigt blå, sevärd helt klart.. Idag ska jag ta mig en vända i skogen,
städa och ikväll jobba.. Imorgon jobb, träning, onsdag jobb, torsdag jobb.. hmm.
längtar inte.. pöss!




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0