As long as I got you I'll be alright.

Storslagen helg även om även förskylningen var storslagen.. i fredags var jag ledig
hade mina små bus kusiner här när fia körde pass, sen åkte jag och Mikaela in till
täby, lite shopping och sen hemma blev det en idol kväll med lite vin.. gottigott.
I lördags städade jag, lagade mat och diverse.. halv sex rullade det in ett gäng glada
prickar, bjöd dem på middag och vi drack och hade trevligt.. kanske lägger in bilder
imorgon men min dator är inte riktigt i trim just nu.. sen blev det en utgång.. väldigt
kortvarig för min del, mådde som en påse skit rent ut.. igår degade jag hela dagen,
sov och låg mestadels i sängen och torkade snor.. blev inge jobb och idag mår jag ungefär
likadant, har inte riktigt bestämt mig för om jag ska jobba eller inte ikväll.. känns så
dumt att vara hemma sjuk men o andra sidan mår jag heller verkligen inte bra..  svårt val.
Juste, hur underbar är inte idol låten All i need is you.. lyssnar ihjäl mig, fan vad bra den
är.. bästa andreas helt enkelt.. och så fint.. Ska köpa den när jag är ute igen..
Bjuder på en bild från i lördags.. dinner.



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0