gubben i lådan!

Sen sist, mår inte bättre men försöker att inte hänga läpp alltför mycket..
Igår fixade jag och carolina presenter till fabians & sebastians släktingar..
käkade god mat för ynka 50 spänn, kollade på hockey med trevligt sällskap
och gick sen hem och sov typ.. Idag sov jag länge och var ändå trött,
blåsornas förtjänst.. idag har vi varit hos deras släkt och ätit och firat osv.
nu är vi hemma, carolina gick precis för 40 års firande jag och fab sitter
och kollar på fotboll, eller ja inte jag.. vi ska käka senare och ta det lungt.
jag som helt plötsligt blev sugen på att göra något så typiskt!!
Jag tar dessutom bort länken till bilden från förra inlägget, så sjukt äcklig
och drömde även mardrömmar om den.. kryper i kroppen bara jag tänker
på det.. fyfan!  Nu ska jag försöka städa lite här hemma, ser för jävligt ut.
Och så ska jag se fram emot en kommande jobbfri helg.. lyyyyyyyyyyyyx!!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0