julbak.

Min favvo faster ställde upp för mig idag så jag slapp åka till rimbo för att värda..
bästa & guld värt.. blev överbjuden till carolina på fika, skulle lite tjejer dit.. men min
kropp är död, trotts att det enda jag gör är att vilar.. Nu har jag dessutom fått mina
vanliga gulliga munblåsor, jävla rövhål.. menmen thats life.. Imorgon är det ju som
sagt jobb igen, så ska sitta i soffan med filt och tända ljus och mysa ner mig och
se ut genom fönstret och fantisera om att det snart är jul! Vill julpynta!!
Har iaf dag bakat första julgodiset, snickers blev det.. min man är glad och jag får
ju inte äta, så jag får lukta och sukta.. Nu halv åtta hos mig, sen nånting sen despret.
Imorgon ska jag köra bil, wee.. känner mig inte taggad, alls!!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0