klyschigt.

Ja sen sist har jag: tagit en vända på stan, bytt ut våran spis, klippt pappa, grattat
favvo otis och busat med ungarna.. jobbat, sovit, åkt till täby med Mikaela.. åkt till
Linda vid halv 2 och fikat, snyltat till mig en middag hos fia och johnny, mamma blev
nog lite ledsen då jag inte kom till dem, men deras hus är i kaos.. Imorgon är dem
välkomna hit på middag istället, planerar en storslagen middag.. om jag lyckas..
Kommit hem sent, myst med min man.. sovit ut, duschat, handlat jul stjärnjor och en
massa mat, dyraste handlingen hitils.. ursch.. städat hela lägenheten, behövligt..
och fikat med fabians pappa och carola och klippt henne.. nu inväntar jag min kära
efterlängtade favvo brud, sen vankas det massvis med vin och tjej snack!! lovely.
pöss på er va!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0