snööööööööööööflingor.

Äntligen fredag imorgon, dagen har bestått av en blöt jobbdag.. sen tog jag och
fabian en sväng på nórrtälje, handlade diverse saker och vårt vardagsrum är så
himla hemtrevligt nu, åhh.. vill bara sitta här hela kvällen! Har dessutom gjort
om lite, och köpt min andra kandelaber.. tidig advents present från fab!
Nu ska jag duscha, sen ordna lite med allt möjligt.. sen möjligtvis njuta av
lugn i soffan.. i vårt mysiga fina hem. tänkte ljuvstarta med jul stjärnorna precis
men klarade av frestelsen! Imorgon är det jobb igen, sen är det hockey, derby..
utan min man på plan, suck!! menmen.. på lördag firar vi bästa kusinernas
födelsedagar! Sen köra på min berusade handikappade man och vidare in till
norrtäljte för en kväll ute! Kan bli trevligt, sen är det ju söndag óch då vet ni
nog vad jag kommer syssla med! KRaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam på er!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0