tredje.

Jag har lovat mig själv att ta det lungt med jobbet, jobba lite mindre per
månad helt enkelt.. eftersom jag verkligen skulle vilja hinna med saker
jag verkligen inte gör, och för att min kropp behöver stressas ner.. något..
och jag tror jag har gjort ganska bra ifrån mig under december månad, blir
nog inte 154 timmar iaf. Igår tränade jag, ikväll tränade jag och min kropp
är glad på mig, det är så det ska vara! Kollar på bonde söker frruuuuuuuuu..
sen Greys.. efterlängtat.. Snart är det faktiskt jul, jo det är det.. och jag på
fredag ska jag och mickis in till täby och jag ska försöka fixa lite julklappar
redan då.. vill julpynta vårt hem.. åh.. bästa julen.. nu ska jag måla naglarna
och diverse ting.. mina senaste köp ska jag också bjuda på även om ingen
blev ett wow resultat.. men jag är glad ändå.. för en ännu fullare garderob. pöss


Kommentarer
Postat av: Linda

Älskar den gråa långarmade, vart är den köpt? HM?

2010-11-08 @ 12:49:14
URL: http://missclefberg.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0