Vinterland!

Ja, lördag igen.. igår var det ju som sagt jobb och sen hockey..
sjukt dålig match för killarna, men var sjukt bra stämning och
trevligt ändå.. bortsett från rimbos nya gangsters, helt jävla
galna ungar, som tydligen tror att dem är aik huliganer. shape up.
Nej det är synd att rimbo har så äckliga supportrar, som tycker
att skrika åt specifika personer att dem är äckliga, dåliga, soppor
mm.. är roligare än själva matchen, men det hör ju till rimbo
i både hockey och fotboll, samma visa varje gång.. skönt att man
aldrig varit en äcklig rimbo bo.. skäms!! Förutom töntiga rimbo
bor, hade vi förbannat kul.. väl hemma kollade jag o fab på
toy story 3 på svenska, har bara sett på engelska.. men båda
somnade, vaknade runt 3 och tyckte att sängen vore skönare..
Gick upp tidigt imorse, duschade, duschade fab och städade lite
fort.. gjorde stan, lämnade fab och nu är jag i rånäs.. Har slagit
in paket och snott med mig hem diverse saker inför jul från mamma.
hon är snäll hon! Ska klippa jim & thereze och sen på barnkalas.
sen hämta fab o martin, sen in till norrtälje och ta ett glas vin.. bara
ett och sen dansa natten lång! Imorgon JUL PYNTNING! längtar.
Min nya tröja, från Edblad, slog mig nyss att nätshopping egentligen
är det absolut bästa.. man slipper gå runt i affärer, släpa på påsar
och man ser hur mycket man kommer göra av med innan man betalar,
vilket resulterar i att man lägger bort saker.. som denna tröja, den
hade jag aldrig beställt från nelly.. men ville så förarmat ha en ny
till ikväll så haffade första bästa! Inte bra.



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0