dubbelt upp.

Sen sist har jag hunnit jobba min kväll, blev stressigt och fick jobba över..
Jobbat dag idag, 07.30-16.00 vart hemma en sväng och sen åkt iväg på
min tisdags träning, dubbelt upp som vanligt och ikväll hakade carolina på
så kuuuuuuuuuuul.. hoppas hon gillade det så hon följer med igen, då hon
inte jobbar vill säga.. Nu sitter jag i sängen och har det bra, väntar på att
min underbara man ska komma och lägga sig med mig.. Vilka underbara
kvällar vi har tillsammans, dem är verkligen dem bästa på hela dagarna..
Imorgon jobbar jag kväll igen, så vid 11 ska jag och mikaela  till gymmet
och köra hårt.. sen ska jag handla lite mat, och sen till rånäs en stund o
plocka svamp.. sen till jobbet.. på torsdag jobbar jag dag och på fredag
är jag HEL LEDIG.. u n d e r b a r t ! Juste vi tippade kvällens sverige match
idag på jobbet ett gäng, kan inte minnas allas tippningar, men min gick ju
inte hem iaf, jaja.. någon får kanske vinna en peng åtminstonde! :)
Godnatt & sov sött.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0