Första snön!

Sen senast har jag fått min Iphone, tog bara 4 dagar 1-3 veckor utlovat..
blivit förälskad i min iphone osv.. ni hajjar grejjen, köp en iphone 4 säger
jag bara! Igår jobbade jag i snökaoset, var inte roligt alls men i vårt jobb
finns det inget ni kan stanna hemma, men vi grejjade det och vi gjorde det bra!
Sen åt jag och min karl en snabb men förbannat god middag, sen åkte jag o
carolina upp till hockeyn, 5-5 så jävla skönt även om det hade varit skönare
med vinst! Sen gick vi och köpote massa godsaker frukt för min del och åkte
med grabbarna till oss, åt gott och såg på film! Imorse åkte fab tidigt, träning
och så lag fest hela dagen hela kvällen, så nu ska jag byta om och bege mig
till carolina för att sen åka och träna! skön start på lördagen.. sen hem och
städa, behövligt tro mig.. ska göra en riktigt städning idag, rensa osv.. sen
kommer det brudar hit och det vankas tjejkväll och dans på piren!! lovely.
Det var allt för mig!

Är det bara jag som har någon slags flashbacks från i vintras, och jag mår
förbannat bra utav det.. känns som om det vore jul snart, ville tillomed tända
ljus till frukosten (advent) det är ju trotts allt advent om en månad!




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0