Måndag.

Idag har jag sovmorgon, jobbar kväll med andra ord.. och trotts att vi inte somnade
förns runt tolv inatt så vaknade jag ändå halv nio.. inte så glatt, men vad gör man om
man är pigg.. ja ni läste rätt idag är jag PIGG. så underbart.. Har hängt tvätt, skurat golv.
duschat och ska iväg o köpa lite blommor tror jag, sen laga tidig middag så min man
har något att äta när han kommer hem och sen så kallar jobbet. Bokade mer pass idag
halva november bokat också, men lovade mig själv att ta det lite lugnare idag, men det
är inte lätt, vill jobba hela tiden fast jag vet att min kropp inte orkar det.. men jag tror jag
gjorde rätt bra ifrån mig ändå.. Det är bara skit på tv, och egentligen inte alls kul att vara
hemma själv.. måste göra någonting.. pöss!




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0