rosetter.

Har försökt uppdatera men har tydligen varit "driftstörningar" nu funkar
det iaf.. och nu sitter vi i vårat mysiga vardagsrum & dricker kaffe och kollar
på arga snickaren, sen greys och sen tylösand! guld kväll.. blev ingen tur
ner på marknaden, blåser ju storm.. blir rimbo imorgon istället såklart!
Har köpt en massa fina blommor idag, bla. dalior, rosor och cyklamen..
 så fint! trivs så bra här hemma nu, nu ska bara 2 skruvur upp i taket och 2
hyllor upp i tvättstugan.. några tavlor, finns alltid saker att göra här hemma
konstigt nog.. ska nog ta tag i att boka tatueringstid nästa vecka!
Vet ju precis vad jag ska ha, men drar mig lite då smärtan på foten var ett
rent helvete!! Så kanske gör den jag ska ha i nacken först.. vet inte.. ska iaf
vara en rosett på foten, ungegär som den på bild 1. eller mitt namn & person
nummer på arabiska i nacken som på bild 2.




sjukt svårt att bestämma sig svar ja!

Kommentarer
Postat av: Rövarmamman♥

tatto på ryggen ser jätte tuff ut:)



o mysigt med marknaden, har missat nu i flera år- å kommer nog missa den imorgon med. Men tur att de gör 2 dagars marknad på vaksalatorg i början av nästa v. så får man lite marknadskänslor iaf;) KRAM

2010-10-06 @ 20:53:51
URL: http://roxenmo.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0