so tired.

om jag bara hade tid för att sitta här så skulle jag, jag lovar.. men den
tiden finns inte, jag jobbar mån-fredag och på kvällarna tränar jag eller
passar hus, eller städar! Och när jag väl är ledig behöver jag få slappa
i soffan! Ikväll är jag i rånäs, passar mamma o pappas underbara hus och
min lillebror! Även han underbar ( ibland) vi ska snart äta god middag
och senare hämta min lilla fabbi! Han har Seriepremiär ikväll & jag håller
fingrar och tår för att dem ska vinna! Imorgon ska vi till Ikea, sen hinna
åka o gratta fabians mamma som fyllde år i går, han hade träning då så
det hanns inte med! Sen är party hos mig som gäller, så jag ska stå i med
det vilket kommer leda till ingen uppdatering då heller! Men på söndag
lovar jag kanske att lägga in alla bilder från dessa dagar!! Skulle ut o plcoka
svamp idag när jag kom hem, men somnade.. är så himla trött på dagarna nu
för tiden känns lite läskigt, funderar på om jag ska gå till doktorn.. men vet
inte om dem har något vettigt svar, kostar ju faktiskt pengar för mig nu mera.

Jag läser världens bästa bok som får mig att skratta vid varje ny mening.
Som är så jävla ärlig rakt igenom, Dynkgåt & hur helig som helst. har ni inte
läst den, LÄS DEN. Nu ska chicken ala bacon & fetaost tas ut ur ugnen! pöss

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0