allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om.

Hösten närmar sig, inatt visade termometern +4 grader & imorse låg
frosten över gräsmattorna! Jag har bara saker att se framemot, och jag
längtar efter höst & vinter.. Mörka regniga kvällar, lövens alla färger som
ligger på marken där vi går! Bästa underbara filmer tillsammans med
den man älskar mest under ett varmt & gosigt täcke!! & så Ullared, och så
massa roliga kvällar, och så thailand och så julafton.. i vårt egna hem!
Julgranskulor, är mitt nummer 1 på ullareds inköpslistan! Wiii. aldrig längtat
så efter ullared, 5:e året i rad.. nu ska jag inte sitta här har ett jobb som kallar.
ikväll har bästa match, då ska jag hejja på honom. puss!


Kommentarer
Postat av: EN MODELLS LIV

Söt du är på bilderna :) Jättefin!



Ska vi lägga till varandra på bloglovin? På så sätt får vi fler besökare ;*



Direktlänk:

http://www.bloglovin.com/sv/blog/1955096/modellinglove/follow

2010-09-05 @ 21:41:58
URL: http://modellinglove.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0