blåsfan.

I helgen, ja den efterlängtade helgen är det ju ullared vilket tjat.. men jag har
tok längtat och äntligen är det snart dax.. folk på jobbet kollar med konstigt min
och säger "ullared?" och det går inte o förklara med ord känslan och det roliga
och bra i allting för det måste upplevas! Och som vanlgit när roliga saker händer
i mitt liv, dyker små söta saker upp i min lilla mun.. jag trodde det var en vanlig
förskylning, men eftersom smärtan bara visar sig på ena sidan av halsen så sa
jossan till mig idag att hon brukar ha så och då är det blåsor, intalade mig själv
att så inte var fallet, men i spegeln syns små fina blåsor i gomen och tandköttet
och halsen, tack för det gud! Kan det vara så att dem sitter där dem sitter nu
eftersom helgen bjuder på bravader? Ja. hur fan slutar man framkalla blåsor vid
varje roligt tillfälle? Jag hade blåsor under resan i bulgarien, under resan i thailand,
under ullaredsresan förra året, under resan till turkiet i höstas, strax innan studenten
, på mamma o pappas bröllop för 6 år sedan, på bröllopet jag fixade frisyrerna på
och nu ullared igen.. jag är trött och förbannat på min äckliga käft! Men blåsorna
har spruckit och dem värsta dagarna är förmodligen avklarade tills på torsdag!
Hur lördagen kommer se ut är oklar vilket gör mig stressad, torsdagen är oklar
vilket gör mig stressad.. en massa skit som påverkar min kropp, därav kanske
blåsor.. men efter ullared ska jag bli hämtad i rånäs och sen så blir det utgång..
LEDIG söndag och då blir det att sitta i timmar och se över mina fynd.. Nu ligger
jag faktiskt i sängen och lär inte flytta mitt arsle en enda centimeter mer för ikväll
så bra mår jag, slapp träningen idag vilket behövdes tack linda för det!
Imorgon jobb, sen hockey, torsdag jobb och sen jävlar.. hej å hå!

Måste även säga att sexpartyt nästa lördag kommer fylla vårt vardagsrum med 19 personer..
tror ni jag lyckas? Det är klart, undra bara vad partypinglan tycker.. det löser sig..
& så vill jag att mina fonder ska ööööööööka.. fan vad jag begär nej ursch på mig..

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0