love somebody like you!

Jag är hemma,  från en underbar tripp till ullis.. tusenlappar fattigare men också
heminredning och dylikt rikare! Efter att Carolina hämtat mig i rimbo vid halv nio
blev det en nykter utgång, typ.. drack o drack kändes det som men blev aldrig ens
lite bakom flötet.. På söndagen hade jag manekäng här hemma med allt jag köpt..
och så hade vi världens mysigaste kväll jag och min älskling.. kanske tar kort på lite
av det jag köpt, framförallt på allla mina nya fina ljuslyktor!! Idag har jag jobbat,
ätit hemma hos mormor mina föräldrar är ju just nu i Alanya och har det bra.. lite
avendsjuk bara! OCh så är jag förbannad, när jag vaknade i söndags funkade inte
mobil knappen som gör att man får mobilen att " lysa" och inte.. så jävulsk sur,
ska ju köpa ny men den här skulle dessutom min lillebror få, stackarn och jag som
precis köpt nya laddare! Anus.. helt enkelt.. nu sitter jag nyduschas med tusen tända
ljus, utan min älskling.. som kommer komma hem alldeles för sent!  Och kollar påidol.
Har jag sagt att jag bara älskar säkerts nya skiva? nej tror inte det, fan vad bra!

Idag fyller min kära vän Caroline 19 år, en vän jag alltid älskat mer än mycket..
en vän jag idag träffar alldeles för sällan och det gör ont i mig att det ska behöva
vara så.. dessa rader är till dig, för att du förtjänar den bästa dagen, cärolajhn!

Kommentarer
Postat av: Cärolajn

tack tack tack söta du. vi får koka ihop nånting när vi är hemma igen! ska du på johnossi?

2010-09-28 @ 06:39:34
URL: http://carolineilola.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0