Mitt hjärta.

Idag är jag ledig, behövligt men skulle dock kunna jobba! Började morgonen med
att se Smalville i sängen, dom har bytt tid så missade en halv timme. tack för den!
Igår tog vi igen myskvällen vi skulle haft i lördags, jag lag mig tidigt då jag skulle jobba
igår! Underbarkväll med massa tända ljus och fruktsallad i min älskling famn!
Idag efter sängen, tog jag och mickan en 7 kilomters sväng.. sjukt behövligt och sjukt
jobbigt, efter det en kall dusch och en iskall blåbärs smoothie, väl förtjänat!! Nu har
jag kollat posten & måste åka och handla.. ska baka en kladdkaka till min kära man
och hans kollega, så snäll är jag.. sen ska jag diska lite och sen kommer nog Mikaela
hit och så ska vi börja kolla på one tree hill, första säsongen.. Ska förhandboka 7
idag tror jag! Lycka! Nej som sagt, om man skulle ta tag i vardags sysslorna i hemmet.

Juste imorgon börjar friskisen igen, fick 2 pass denna termin Jympa M, 19.00 efter det
yoga.. så skönt och härligt.. Får se om jag får jobba imorgon skrev ett sms till the boss
och sa att jag kunde ifall någon skulle vara sjuk! Förövrigt, jag har världens bästa sambo
och fästman..för visst är han min fästman då vi är förlovade? tanken slog mig nämligen.
hursom helst.. jag är kär.


Kommentarer
Postat av: Siri

Jättefin blogg :)

2010-09-06 @ 14:39:18
URL: http://thetitanicblogg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fin blogg =D

2010-09-06 @ 14:42:47
URL: http://lisawigortssson.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0