sad but true!

Väldigt dålig updatering, ja jag vet.. men om jag inte jobbar så klipper jag,
och om jag inte klipper, så städar jag eller lagar mat och gör jag inte det så
tränar jag eller umgås med fantastiska människor! Tiden rullar iväg, på fredag
åker vi REDAN till Ullared! Helt sjukt, fjärde eller femte året i rad & jag har aldrig
varit så taggad.. och helgen efter denna så är det sexpartaj hos mig även sjukt
länge sen jag bokade & nu är det redan här! Jobbar varje dag nu fram tills torsdag
för då åker vi, hemma sent på lördag kväll och söndagen måste jag ju få fixa med
allt nytt!! Kommer vilja pynta granen redan då, men lite fööööööör tidigt kanske!
Nej, jag mår så förbaskat bra att tiden inte räcker till för bloggen.. sad but true!
Förutom min dumma hals som på inte typ 10 år gjort ifrån sig ett ljud.. men nu
jävlar var det dax.. Fisherman's Friend är mitt godis idag!

Ska försöka visa lite bilder av mina nya förstorningar när dem sitter uppe!
Nu ska jag jobba vidare och sen iväg för att fixa ögonfransar och bryn! Lyx.

& juste ang. årets val! FYFAN VAD BRA!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0