Två steg från paradise!

Alltså bästa håkan, hur jävla bäst får man bli?

Om ni inte hört vissa låtar från håkans kommande album, lyssna.. så
jävla sjukligt grym.. har sjungit ihjäl mig i princip!! Nu ska det klippas
och sen väntar jobbet! Efter det ska jag mysa ihjäl min pojkvän framför
en bra film! 

Flytt från 'William it was really nothing, Flytt från 'Boys don´t cry.
Flytt med alla ursäkter, Flytt ur alla träden. Antingen är man kvar
Eller väntar på hälarna, aldrig kunnat stanna nånstans.

Jag har bara ont i mitt huvud. Nu kan man inte stanna här längre
om du älskar dig, kommer jag lämna dig, och om du lämnar mig
Kommer jag att älska dig

Kommer göra dig besviken, jag kan inte stanna länge
Vill inte ha ett honky tonk-liv förevigt. Ingeting varar för evigt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tycker om din blogg:) ha det så bra!

2010-09-11 @ 15:54:55
URL: http://justiner.blogg.se/
Postat av: Anonym

River en vacker dröm! Så bra :) Vill leka med dig innan jag åker!?! <3<3<3

2010-09-11 @ 16:26:44
URL: http://westerlundmikaela.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0