autumn.

Blev inge jobb idag, ingen som var sjuk antagligen!! Sov ända tills halv tio
idag, sjukt skönt.. fast kanske för många timmars sömn! Skickade ett sms
till mamma om att hon kunde komma hit, så hon skulle komma förbi vid halv
2, så ska vi ner på stan och sen äta en god lunch!Sen ska jag o fab förbi hans
mamma o fota katterna, ska göra en grej till henne då hon fyller år.. ( säg ingenting
petra eller madde) haha. Sen hinner vi bara äta och sen drar jag på träning,
dubbelt upp nu varje tisdag så skönt!! Imorgon jobbar jag dag, torsdag kväll,
ledig fredag, kväll lördag, kväll söndag! SÅ helt ledig är jag ju inte.. Nu ringde
precis chefen, så nu är hela oktober även bokat.. många timmar, 150 i månaden är ju
inte helt fel faktiskt!! Om man inte behövde skatta så förjävla mycket bara!
Nej nu ska jag städa lite, ovanligt nej men har inget bättre för mig.. ska även förbereda
balkongen för hösten, bort med sommarblommarna med andra ord.. sorgligt men sant.
Appråpå höst så ska dessa skor bli mina, efter ullared inte i behov av dem nu ändå.. snygga va.


Kommentarer
Postat av: frida

hejj, snygg blogg

2010-09-07 @ 12:17:21
URL: http://ftob.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0