En fin vän.

Jag har lång helg, fredag,lördag,söndag & måndag..
Något som gör mig förbannad är att den är fullspäckad & att
jag har så jävla ont i munnen. det är fan inte rättvist..
Igår var iaf bästa caroline här, fxade hennes hår och åt en
god middag i kvällsolen på balkongen, såg på Himlen är oskyldigt blå.
Sen skussade jag hem henne.. supermys helt enkelt. Idag ska
jag kurera mig på bästa sätt så tandvärk, blåsor mm. FÖRSVINNER.
inte särskilt troligt, men kanske kan lindra det  en aning.. för
sen kommer ett brud gäng hit på galaj. Även det hur underbart
som helst. På söndag ska jag mysa med min lille man, kanske åka
en sväng till rånäs.. och på måndag desperat försöka få tag i en
tandläkartid.. man ska fan inte behöva vänta 2,5 vecka när man
har så ont. NEJ jag är upprörd och ledsen.. Men ska försöka koppla
bort det ikväll och ha kul utan tandvärk.. lets se. Puss på er.




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0