Friday!

Suger ju att mobil blogga från iphone, enda nackdelen tror jag.. Men slänger in ett litet ändå, slutar snart jobba, då ska jag hem o förbereda både mig och middagen & drinkarna såklart.. Har köpt massvis av jordgubbar, smarrigt värre! Sen sätter vi oss nog på trädgården en stund ikväll, lungt o mysigt bara.. Morgondagen är verkligen helt ovis.. Återstår o se, men Valborg är inget märkvärdigt för mig så kan gärna bara vara hemma! Har haft så fina dagar på jobbet, med min favvo tant som fyllde 92. Hade med mig en blom bukett o hon bjöd på kaka x20 ! Dessutom försökte hon para ihop mig med hennes barn barn ja, jag vet inte jag.. Kommer hur som gå höra det i all evighet typ.. Åh min lilla gumma. Ha en fantastisk helg om jag inte skriver något imorgon!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0