Långfredagen.

Idag är jag ledig.. igår fick jag sjukt ont i örat, alltså värre än vad det
varit.. det håller i sig idag och skulle helst av allt vilja sova i 2 veckor
o hoppas att det blev bättre då. . är jävligt sur över det o kvällens planer
blir nog därför ändrade.. kommer åka med ut till nånö o äta påskmat..
Sen får vi se om jag pallar åka vidare till panna. vill vill vill.
Hur som helst bjuder jag på fantastiska vår blommor o diverse. åh vad jag
vill ha vår och sommar föralltid. P.S  jag kan inte ens äta godis, och
det är faktiskt påsk. kanske bra iofs. men surt.. D.S























Kommentarer
Postat av: Anonym

Du tar helt fantastiska bilder!!

2011-04-22 @ 20:15:41
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0