Love hurts, whether it's right or wrong.

Vitlöken gjorde tyvär inte mig gladare, värken återstår & alla har olika teorier om vad det kan vara.. Och nu när jag lagt ut massvis av pengar utan minsta hjälp är jag inte glad, inte alls! Vill bara få bli pigg och glad nu!! Jobbar ikväll, går väl som på räls, och försöker glömma min smärta! Skulle vilja skriva ett inlägg om hur glad jag är över det fantastiska vädret o alla fantastiska människor, men det kommer kanske.. Håll tummarna för mig!  Har iaf suttit ute med bästa Ingrid i solen o ätit glass.. Små saker som gör stor skillnad.. Ha en fantastisk kväll i vårvädret.. Men hallå björkarna har slagit ut? Okejdå, ha en fantastisk kväll i sommarvädret!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch din stackare!! va är det för elände du fått :(

Jo, sommaren är här en månad för tidigt! :) det sa dom på vädret minsann ;) Hoppas du blir bättre SNART!!

2011-04-24 @ 23:38:02
URL: http://delavmittliv.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0