helg.

Jag har haft en fantastisk helg på alla sätt o vis.
Idag är ju min lediga dag också, men upp med tuppen 7.00 för att
dem ska hålla på med Ventilationen här, mån-tors 7.00-16.00.
Så jävla ruttet då dem inte kommit in o jag kunde sovit tills nu.
Något som är fantastiskt är att jag fått en tandläkar tid, dock en
kort men om dem inte hinner fixa tandjäveln betalar jag inte..
Sen är ju vädret helt jävla galet bra, känns verkligen som våååååår.
Om en timme ska jag träffa mamma & mormor. handla lite och
så ska mormor kolla in våran lägenhet, var ju ett tag sen hon var här.

& i veckan är det påsk. fullspäckat. Jobb, tis, ons, tors, söndag.
påskmat resten typ? yummi. men inga påskägg med GODIS i för mig
tack. blä. Igårkväll gick jag och carolina norrtälje runt kändes det som..
Sjukt långt iaf och sjukt fort. så skönt.. fina norrtälje i kvällsol. åhh.
bättre kan det inte bli, det är ju typ för varmt att gå på dagen just nu?
Jag klagar inte. puss.

Fredag.





Lördag.













söndag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad allt ser gott och mysigt ut :D

2011-04-18 @ 21:52:55
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0