du fina.

Dålig uppdatering har jobbat o inte haft tid..
Fick en överaskning av min man i tisdags.. En klocka
jag länge velat köpa.. så glad. tusen tack min finaste. ♥
Idag har varit en jobbig dag, begravning som jag så
länge tvekat över, men jag visste att jag skulle ångra
mig om jag inte gick.. och nu är jag så himla glad över
att jag var på plats.. underbara M, jag kommer sakna
dig varje dag. Men det glädjer mig att veta hur bra du
nu kommer ha det tillsammans med din kärlek.
En fantastisk fin dag helt enkelt. i både sorg & glädje.
Bästa Emma följde med som stöd och det behövde jag.

Nu är vi i rånäs, har klippt alla (snart alla) ska äta middag
osv.. Imorgon är det kräftpipa!! Puss&Kram.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0