fina vänner.

Haft en fantastisk efterlängtad kväll på ett glas, med efterlängtade
tjejer.. tagit igen fem år? herregud..  som jag längtat efter den här
dagen, även om alla inte kunde vara med.. När Sofie & Marie gått,
satt jag och Marika kvar till över stägning.. massvis av prat, åh..
så saknat.. min fina vän. Kom nyss hem och ska pussa på min man,
för han kommer bli jätte glad då eller inte.. eftersom han är mitt i en
film, pss.. det får han ta, min unge man.. Imorgon ska jag träffa
Linda & Jockes fiiina bebis.. och Char-lee såklart.. måste dock köpa en
ny present till lillen, det jag köpt är nog förlitet.. men så kan det gå vet ni..
Om vi inte hörs imorgon vet ni vart jag håller hus med andra ord.. puss.





Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0