Spenderade som sagt gårdagen hos den här s...

img_9611 (MMS)

Spenderade som sagt gårdagen hos den här söta krabaten, busade med Char-lee och kom hem tio i sex.. Tusen tack för en mysig dag fina Linda som är lika snygg bara några dagar efter förlossning. Direkt tillbaka till rimbo i spöregn för o se Rimbo-Rånäs! Under matchen fick jag ett jätte jobbigt & tråkigt besked och kunde därför inte stanna kvar på matchen, min fina pojkvän tog hand om mig och för stunden kändes saker bättre.. Idag känns saker inte alls bättre, ska tillbaka till jobbet efter 3 veckor och med vetskapen om att min fina favorit gumma lämnat världen gör saker o ting inte bättre.. Att inte fått ta farväl, att hoppats hela semestern på att få komma tillbaka och mötas av det varma hjärtat, hur mycket man än förbereder sig, hur mycket man än vet att det är livets gång så är det ofattbart, för mig är det ofattbart..  Just därför är det skit jobbigt o komma tillbaka till jobbet, jag kommer gråta, jag kommer vara deppig, o att vara på jobbet i det tillståndet känns inte bra någonstans! Jag saknar dig, fantastiska människa!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0